Daca un nume suna prost, probabil ca asa si este

Nu ştiu câţi aţi văzut şi nici nu am apucat să urmăresc toate posturile de televiziune ca sa văd pe unde se difuzează, un lucru ştiu sigur – pe Antena 3 se difuzează de ceva timp un spot la un produs de curăţare pentru baie, care nu se numeşte altfel decât Igienol.

Bun…dar oare unde le-a fost capul când i-au dat un astfel de nume?! Sună groaznic! Nu trebuie să ştii prea multe despre naming ca să realizezi cât de nasol sună. Sau, poate e doar mi se pare mie.

Într-adevăr, se observă că, în crearea numelui, s-a plecat de la beneficiul pe care îl aduce produsul – igienă. Însă, mai degrabă, mă face să mă gândesc la un produs pentru igiena intimă, la care aş mai putea adăuga conotaţiile sufixului -ol, specific industriei farma (Panadol, Prostamol, Propranolol  si lista ar putea continua)

Am incercat să găsesc mai multe informaţii despre produs, producător sau măcar despre reclamă însă google-ul se pare că nu ştie absolut nimic. Poate apare spotul pe youtube şi promit să revin asupra subiectului.

Comments on: "Oare pe unde le-a fost capul?" (5)

  1. bulinecolorate said:

    Mie la capitolul asta Prostamol mi se pare recordul absolut 🙂

    E clar ca vine de la „prostata” + „ol” (cred ca Prostatol ar fi sunat un pic mai bine totusi), dar cand aud reclama numai la prostata nu ma face sa ma gandesc.

    • adinapalade said:

      Ai dreptate, insă, din câte ştiu, medicamentul Prostatol exista deja pe piaţă. Nu ştiu dacă şi pe la noi dar, probabil că ar fi avut probleme la înregistrarea numelui.

  2. Eu cred că aveau capul în vasul de WC.

    • adinapalade said:

      Tot ce e posibil, la numele asta…

      • ei…ma crezi sau nu, igienol tocmai mi-a dat invite pe facebook. si de curiozitate, am cautat pe google igienol, sa vad ce cacat e asta. si iata! primul rezultat a fost blog-ul tau. ce rezultat elocvent. wtf is igienol and why do they wanna be my friends? 🙂

Lasă un răspuns

