Daca un nume suna prost, probabil ca asa si este

Pentru ca…

….de fiecare data cand intru in camera esti pe autovit.ro

…de fiecare data cand cauti ceva pe net, de fapt cauti ceva pe autovit.ro

…mereu iti gasesti ceva nou de cautat pe autovit.ro

…google-ul tau este de fapt autovit.ro

…de fapt nu vrei o masina, intri pe autovit.ro doar asa… ca sa vezi ce mai e

…cel mai probabil si daca ai avea 10 masini in parcare, tot ai cauta ceva pe autovit.ro (ce anume? nu stiu daca am sa inteleg vreodata)

Pentru toate astea, a venit ziua in care ai sa fii mandru de mine ca n-am sa-ti mai pun vesnica intrebare retorica: Vrei sa-ti mai cumperi o masina?!

Asa ca, dragul meu, a sosit momentul in care competentele mele se aliniaza pasiunii tale si ai sansa sa-ti imbunatatesti viitorul :):

Voteaza-mi propunerea de slogan aniversar Autovit.ro si ai sa scapi pentru totdeauna de intrebarea retorica de mai sus si, ca sa vezi de fapt cat de mult iti pretuiesc pasiunile, poate schimbam si anvelopele!

Ce zici? Ma ajuti sa-mi schimb laptopul, ne dotam cu un GPS sau preferi totusi anvelopele?

Pe toti ceilalti care ati ajuns la acest articol si nu va incadrati in descrierea de mai sus, va invit sa-mi sustineti propunerea(s-o votati si sa le-o dati si altora s-o voteze):

AUTOVIT. De 10 ani autodinamic

asta bineinteles, daca va place.

Si inca ceva, ii multumesc lui bobby voicu, care si-a facut simtit efectul „in zona de comunicare”, pentru ca a adus „liniste vesnica” la noi in casa. 🙂

 

Comments on: "Dedicatie pentru iubitul meu" (7)

  1. […] This post was mentioned on Twitter by adinapalade and adinapalade, adinapalade. adinapalade said: Dedicatie pentru iubitul meu: http://wp.me/pIYm5-5h […]

  2. o femeie nu o sa inteleaga treaba asta niciodata…la mine e exact aceeasi treaba…inainte sa am masina intram zilnic de 10 ori (fie el autovit sau mobile) acum ca am…totusi intru o data la 3 zile cel putin…pt ce?nu stiu nu vreau sa schimb,bani de alta n`am….dar totusi…e in sange…ca fumatul:P

    • adinapalade said:

      :)) Aha…deci s-ar putea sa existe un adevarat fenomen printre barbati! Daca mai sunteti si altii va rog sa ridicati mana (adica sa lasati un coment), ca sa decidem daca este un fenomen de masa sau sunt doar cateva cazuri izolate. Daca iese numaratoarea, am putea sa-i dam si-un nume…… fenomenului :))

  3. "iubitul tau" said:

    Hello,

    Pot sa zic ca m-a surprins placut acest post si pe langa faptul ca am ras de situatie, prietenii, amicii si colegii mei se regasesc in cele mai sus relatate.

    Insa, iubita mea, ai uitat sa mentionezi ceva:
    ….homepage-ul meu e setat pe autovit.ro
    🙂

    Keep up the good work!

    • „autovitopendenta” ;))

    • bogdan n said:

      Iubitul lui adina…..trebuie sa facem un fun club.
      Luandu-mi doza de autovit, asta in urma cu 10 minute, iubita mea mi-a propus sa citesc dedicatia pe care ai primit-o. Mi-am dat seama ca s-a format o comunitate. Mai am cel putin 3 colegi la serviciu care asta fac toata ziua; ne chemam unul pe celalalt sa ne laudam care si cum a gasit o masina mai faina, de parca le-am castiga. Dar sa stii ca are sfarsit autovit-ul , ca si youtube. Se termina brusc, dupa care tre sa o iei iar de la capat.

      ps1: buna ideea cu homepage-ul pe autovit, as salva cateva minute bune in fiecafre zi.
      ps2: Bravo Adina pentru blog

      • "iubitul tau" said:

        @ bogdan n

        Salut!
        Sa stii ca nu ar fi rau sa facem o comunitate. Ideea de baza poate pleca de la ceea ce ai zis tu, cautam fiecare cate o masina, ne laudam la sfarsitul zilei si poate poate candva, cineva va avea nevoie de parerile noastre. Totodata putem pune si niste limite, gen: pret, motorizare, etc.
        Sa stii ca imi place ideea asta si chiar ma gandesc sa fac asta.
        Daca vrei/vreti sa incepem sunt disponibil.
        Toate cele bune!
        Dudu

Lasă un răspuns

