Daca un nume suna prost, probabil ca asa si este

Despre

Asadar, ce este acest blog?

Un proiect, hai sa-i zicem profesional. Poate este cam mult spus, oricum scopul lui este sa adune cat mai multe informatii necesare si relevante pentru toti cei interesati de nume si de procesul de naming.In functie de cum evolueaza voi intelege si eu ce este mai exact acest blog.

Cum a aparut?

Dintr-un pariu. Acum cateva zile am ajuns la concluzia ca domeniul care ma pasioneaza nu prezinta prea mare interes pentru „industria” de branding si publicitate din Romania. Hai sa vedem daca asa este – cam asa suna pariul. Asa ca, mi-am dat un an la dispozitie sa scriu, sa ma informez si sa informez despre naming ca sa-mi demonstrez daca conteaza sau nu. Asadar, ii astept pe acest blog pe toti cei interesati de naming.

Cine sunt?

In caz ca vreti sa mai vorbim una-alta, ma puteti contacta la adynapalade@yahoo.fr

Comments on: "Despre" (17)

  1. Foarte bun ce scrii tu aici dar ai face bine s-o faci constant. Numai bine si mult spor si imaginatie!

    • adinapalade said:

      Multam’ mult! Eu fac tot posibilul dar ar fi bine ca si inspiratia asta sa fie constanta cu mine…

  2. Razvan said:

    succes si tarie de caracter ca sa ajungi acolo unde iti doresti.
    concluzia mea a fost ca advertisingul in Ro e corupt si fals. traiasca ghosturile!!

  3. Adina, ti-am citit posturile si mi-am dat seama ca marketingul in Romania nu prea are viitor.
    Din ce-am citit, cred ca ai terminat o facultate de Litere, dar n-ai NICIO legatura cu marketingul si brandingul.
    Folosesti excesiv si abuziv conceptul de diferentiere si n-ai nicio idee despre ce inseamna strategie. Al Ries, cel care batea toba pe „diferentiere” este si el un autor expirat.
    Notiuni precum relevanta, asociatori, etc nu-ti par deloc familiare, desi toate strategiile de brand se invart in jurul lor.
    Am vazut ca folosesti conceptul de USP. Incredibil!!! Pe voi inca va mai invata la scoala asa ceva??? Nu cred ca mai exista firme in lume care sa-l mai foloseasca.
    Lasa-te de scris pe bloguri pentru ca te faci de ras. E bine sa scrii doar atunci cand ai ceva de spus.
    Eu personal sunt satul de frustrati care se dau destepti pe bloguri si forumuri, insa reusesc doar sa se faca de ras.

    • adinapalade said:

      1. Ma bucur ca mi-ai citit posturile, ceva ti-a dus cautarile pe blogul meu. Oare ce o fi acel ceva?!

      2. Multumesc pentru comentariile constructive, demne de un profesionist in marketing. Cel mai probabil, in anturajul profesionist de zi cu zi, faci parte dintre cei care se plang ca „tinerii” care vor sa-si inceapa cariera cer prea mult de la angajatori si nu stiu mai nimic iar, apoi iesi triumfator online cu 3 paragrafe de acuze GRAVE.

      Pana aici toate bune si frumoase….

      3. Nu stiam ca folosesc excesiv conceptul de diferentiere….acum stiu. Informatie constructiva. Desi puteai sa abordezi problema intr-un mod demn de valoarea ta…

      4. Cu imensa parere de rau, imi cer sincere scuze pentru EXPIRATUL de USP si EXPIRATUL de Al Ries care au reusit sa te indigneze atat de rau si sa te porneasca importiva mea. Si imi cer si mai multe scuze pentru ca ne invata lucruri de astea EXPIRATE in facultate.

      5. Nu scriu pe bloguri, scriu pe un singur blog iar cand nu am nimic de spus nu spun….in caz ca nu se observa. (Probabil Azuga era problema vizata….imi pare rau, dar astept niste informatii oficiale despre vazarile sale, in timp).

      6. Pentru a evita frustratii, eu personal iti propun sa ocolesti blogul acesta si sa ignori irelevanta informatiilor.

      Si, o intrebare pentru frustrata din mine, daca se poate: TU ai facut ceva pentru a schimba lucrurile care se invata in facultatile de specialitate din tara, daca te ingrijoreaza atat de tare viitorul marketingului in Romania? Probabil ca nu, dar te simti bine cand te iei de cate unii si mult mult mult mai profesionist in ceea ce faci. Keep up the good work!

      • mitch said:

        Daca te pretinzi copywriter vei intelege ce si cum iti scriu. Acest blog este un copycat aparut dupa modelul „namingisbelieving.wordpress.com”, blog ce l-a lasat cu gura cascata pe Nisioiu. Esti doar un mic instrument pe care acest individ il foloseste. A vrut cu toata frustrarea lui sa aiba si el unul. Si te-a pus sa te „afirmi”. Personal, ai facut vreodata un nume? Crezi in aberatiile pe care le mazgalesti aici? Daca te-ar vedea nen’tu Mitica Dorobat…Aoleu!
        Fetita, tu nu ai nicio vina. Toti sunt specialisti in branding in Iasi… sau in arta manipularii.
        Hai nu fi trista..si da-i inainte cu Landor si alte obsesii d’ale lui Georgica

      • adinapalade said:

        Tin sa te informez ca am aprobat acest comentariu doar pentru a-ti arata ca nu am nimic de ascuns. De aici rezulta ca la a doua „abatere” de acest fel nu se va mai intampla acelasi lucru. habar nu am cine esti si nici ce si cu cine ai de impartit dar pe viitor ai putea sa tii cont de doua lucruri:

        1. informeaza-te mai bine inainte de a vorbi. Daca tot ai facut un mic research legat de persoana mea, fa-l pana la capat si ai sa gasesti raspunsurile la intrebarile tale.
        2. acest blog nu poate fi folosit ca suport pentru frustrarile si socotelile neincheiate ale oamenilor „din industrie”.

        Pe viitor, atentie la exprimare pentru ca nu ne cunoastem si asa ar fi corect. Dar probabil asta nu conteaza pentru tine.

  4. mitch_again said:

    Nu ai raspuns daca ai facut vreodata un nume. 😛

  5. Mihaela said:

    Frumos ce scrie aici!

  6. Anichiforesei Bogdan said:

    Adina, nu pleca urechea la toti cei care iti lasa comentarii fara macar sa aiba decenta sa se prezinte. E usor sa acuzi din spatele unui pseudonim si a unei adrese de e-mail false dar ai face bine sa le retii IP-urile si da dai un search, sa vezi cui apartin, macar de amorul artei.
    @Mitch si @Gabi: Am sa va spun un lucru de care nu multa lume nu stie: cand intrati pe blogul asta, daca apasati IN ACELASI TIMP tasta ALT si tasta F4 veti intra direct in panoul de administrare al blogului si aveti acces total. 🙂

  7. Cosmin said:

    Draga prietene @mitch, „spiritele mediocre condamna de obicei tot ce depaseste inteligenta lor”. Si te declar prieten ca sa evit afirmatii de genul „Baietelule, tu nu ai nicio vina” (superioritate indusa prin vocabular deseori nebazata pe fapte concrete). Oare nu s-au saturat „toti” de cat sunt de „destepti”?

    Mai bine ai pune manuta .. sau creierasul … si ai cauta esentialul. Ca sa o citez pe Adina, „… oricum scopul lui este sa adune cat mai multe informatii necesare si relevante pentru toti cei interesati de nume si de procesul de naming” si nu „… oricum scopul lui este sa adune cat mai multe informatii necesare si relevante despre frustrarile celor interesati de nume si de procesul de naming”.

    Hai sa incercam sa ne ajutam intre noi si nu sa dovedim care este mai bun (si nu neaparat mai bun ci cu mai multa experienta). Sunt 100% sigur ca esti stapan pe „situatie” asa ca te poti opri din avantul tau critic si ai putea sa ne impartasesti din experientele tale.

  8. Salut Adina,

    Felicitari in numele pasiunii tale. Poate ne vedem intr-o zi la o cafea sa vorbim naming. Succes si curaj!

    • adinapalade said:

      Salut! Multumesc foarte mult pentru incurajari.
      Ti se potrivesc si tie pentru ca se pare ca avem o pasiune si un punct comun.

      Cred ca ar fi foarte interesanta o cafea cu gust de naming! :)) So…let’s do it!

  9. Just let me know where & when.
    🙂 via e-mail.

  10. orlanda said:

    hei, de ce nu mai scrii nimic pe blogul asta. chiar il urmaream. spuneai niste lucruri interesante la un moment dat. mi-ar placea sa mai citesc posturi despre namming si sa explici cum anume faci un nume cu procedee complete. cu respect, Orlanda

    • Buna Orlanda! Ma bucur ca ai gasit lucruri interesante pe acest blog. Din pacate timpul nu-mi mai permite sa ma documentez suficient pentru acest subiect. 😦 Intentionez insa sa revin cat de curand cu noi informatii din naming si sa reanimez activitatea pe-aici! Multumesc ca citesti acest blog…atat cat este el!

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: